V reklamním klipu pracují „neviditelní“ Romové
Neviditelní je název nového reklamního spotu projektu Ethnic Friendly zaměstnavatel, který koordinují IQ Roma servis ROMEA, o.s. Projekt se soustředí na podporu a ocenění zaměstnavatelů přistupujících ke všem svým zaměstnancům stejně, včetně těch z řad viditelných menšin. Spot se svým týmem natočil zkušený režisér a herec Vít Karas, který Romano voďi poskytl krátký rozhovor.
Více zde: http://www.romea.cz/index.php?id=deta…
Na serveru Romea.cz se objevil reklamní spot projektu Ethnic Friendly zaměstnavatel, který ukazuje, že pro příslušníky většinové společnosti je velmi snadné přehlédnout pracujícího člena jiného etnika, zde Roma. Projekt má podle komentáře na serveru podpořit a ocenit zaměstnavatele, kteří přistupují ke svým zaměstnancům stejně, i když patří k menšinám.
Klip, který je součástí projektu koordinovaného sdružením IQ Roma a Romea, podle serveru natočil režisér a herec Vít Karas. Na tvorbě klipu se podle něj podílelo dvacet lidí ze štábu a dalších dvacet až třicet komparzistů.
Karas serveru řekl, že na výrobu klipu nebyly „žádné velké peníze“ a že se všechno stihlo za jednu natáčecí noc. Tvůrci klipu se navíc obešli bez honoráře, nebo si vzali jen minimální.
„Všechno bylo vlastně připraveno od agentury Ogilvy, takže konkrétního autora neznáme. Ale ten nápad se nám opravdu moc líbil, takže nebyl důvod na něm nic měnit. Jen jsme jej chtěli vizuálně co nejlépe prodat,“ řekl Karas serveru Romea.
zdroj:https://www.novinky.cz