Proč si dávat pozor na nakup od vip-klima.cz ? „Aktualizováno“

Rádio G6 - Admin

Proč si dávat pozor na nakup od vip-klima.cz ?
Klamavá reklama, nekvalitní práce na fakturu a záruku zapomeňte …

Začíná být venku vedro a tak bude velký nárůst kupovaní klimatizací tak buďte velice opatrný od koho si jí pořídíte a vždy před nákupem si firmu prověřte stačí napsat do vyhledavače název firmy a za to recenze

Hledal jsem klimatizaci pro moje nové studio a jak jinak než díky pozlátku a klamavé reklamě na vip-klima.cz sem nalítnul jako spousta dalších lidí … člověk je tak hloupý že hledá informace o firme až když je nějaký problém tak i já sem začal hledat recenze až po namontovaní a zjištěni že ta firma až tak v pořádku nebude co že se vlastně stalo ?

Co se týká rychlosti to je opravdu asi nejrychlejší firma co vám klimatizaci namontuje ale musíte počítat s tým že pár věcí nebude úplně v pořádku tak na co si dávat pozor .

Už při výběru na jejich stránkách nevěřte popiskům nejsou pravdivé nebo jen z části příklad je záruka píší 60 měsíců s ní ale nepočítejte momentálně s nimi řeším budu informovat jak jsem dopadnul …
Další věc je pořádně si vybranou klimatizaci zkontrolujte i jinde cena , popis …

Já sem si vybral a zavolal na číslo kde je popisku uvedený kontakt ozval sem mi lámanou češtinou nějaký pán kde mi potvrdil údaje mého vybraného produktu tak jsem provedl objednávku přes eshop pak jsem už jednal s paní mluvící slovensky vše se domluvilo a přijeli montéři a zde už sem tušil že asi bude problém moc česky neuměli ale nějak jsme začali se dohadovat kam co se dá ale nelíbilo se jim to moc a pořád nějak mezi sebou komunikovali i zvyšovaly hlasy kdy sem rezignoval na nechal je namontovat kam se jim to hodilo díru ve zdi už měli připravenou tak až tak velký problém nebyl s montáží i když sem se ohrazoval že sem si objednal držák velký na stěnu kde bude zateplení nějak nebral neměl nikdo ohledy a namontoval se který byl u klimatizace.

Montáž probíhala vcelku klasicky a mezitím jsem konverzoval s mladším montérem který mi řek že je Rom z Rumunska a je tu par let a že se učí česky klasické plácaní když se lidi setkají někde a začnou se seznamovat do té doby tak nějak klasika .

Po montáži.
Jako první by jste čekaly že když si klopíte takovou věc tak vám někdo vysvětlí co a jak mě bylo jen v rychlosti ukázáno co je na ovladači a pak že funguje tím že pustili v režimu topení cca 5 minut a hotovo .

Pak mě překvapilo několik věcí …
Klimatizace má potrubí a kabely člověk by čekal že je dají do lišty NEDALI ŘEK MI ŽE TO JE VŠE !!!
Zadělání díry ve zdi ZAPOMEŇTE MUSÍTE SI SEHNAT ZEDNÍKA CO TO UDĚLÁ ZA NĚ !!!
Úklid zapomeňte žádný NEUKLÍZÍ asi na to nemají čas !!!
Je toho více asi si stačí přečíst recenze třeba zde https://www.firmy.cz/detail/12993639-v-i-p-klima-sro-praha-stare-mesto.html

nacpal sem tam aspoň igelit.

 

V tomto případě mě díra nevadí díky tomu že se to bude předělávat to sem i montérům říkal o lištu sem si řek tam neznám podmínky ale u čerpadla mě jiná firma dávala všude …

 

Pak tu je nejdůležitějším chyba a to je placení mě samozřejmě naúčtovali 2000kč navíc jako že přijeli a ten držák co sem nedostal !!! Ale peníze chtějí hned po namontování ale bez toho aby vám dali fakturu o ní si máte napsat tady už sem pochopil že muže nastat problém a také ano když už mají peníze tak už mění i podmínky co prezentují na webu .

Napsal sem si o fakturu a návod jak my bylo řečeno, přišla my ale tím že jim dlužím za klimatizaci a mám zaplatit na tož sem jim volal a slečna mluvící slovensky mi řekla že to je v pořádku že peníze jí kluci přinesli … Napsal sem si tedy o fakturu a záruku 60 měsíců která je u produktu a začali výmluvy ….

email od nich

Volal jsem opět sem komunikoval s paní mluvicí slovensky kdy jsem jí vysvětli že porušují moje práva a domluvená podmínky nehledě na to že přímo u produktů je napsané 60 měsíců záruční doba a není tam uvedeno že jen za nějakých podmínek …

To byl i jeden z důvodů proč jsem si klimatizaci objednal u nich záruka pak výkonost která asi také nesouhlasí montér mi řek že topení do – 20 také nesouhlasí spíše tak – 10 až 15 Tepelný výkon 3.8kW také není pravda ale je to 3.5kw a to platí i o chladicí výkon …
No naletěl jsem a momentálně ani nemám doklad že jsem zaplatil a ani že mám záruku 60 měsíců o tom si asi budeme muset popovídat na patřičných úřadech protože jak vždy říkám nikdy si nic ne nechce líbit a tvrdě si hajte své práva a podvodníky nenechte vyhrávat a proto vás budu informovat o dalším jednaní s touto firmou .

 

Komunikace a reakce na článek …

Vipklima
Supr moc jste nám potěšil .
Máme pro vás podmínku dva krát do roka servis, krery stoji 2000kč
jinak se stornuje záruka . Děkujeme moc rád posloucháme vaše rádio

 

Moje odpověď

Bylo mi několikrát řečeno že záruka je 60 měsíců máte to i na e-shopu a jen tak si měnit podmínky nemůžete za další mi včera paní v telefonů říkala že mi vše pošle mám to nahrané že mám pravdu .

Když by slovo dodržela nic bych nikam nepsal … Vy porušujete zákon ne já já sem kupující a že zákona mám dostat to co sem si koupil objednal … Když budu prodávat televizi s rozšířenou zárukou tak k ní dostanu dokument co mi to zaručuje… Ne psát dostanete záruku 60 m… A po zakoupení měnit podmínky to jako je co ? Nehledě na to že stále nemám fakturu .

Takže si nejdříve promyslet co chcete nabízet.

A jestliže ne tak využívám lhůtu stanovenou zákonem a odstupují od smlouvy a chci vám klimatizací vrátit.

 

Vipklima
Žádný zákon ne porušujeme, 5 let záruka je platná s podmínkou od
dodavatelů každoročně provedení servis, jsme jediný co nabízejí 5
let záruka, ostatní firmy sou na 36 měsíců nebo 24 s podmínku
servis. Všechny firmy maji stejny podminky dodržování pravidelní
servis, můžete si zjistit za jaký podmínky vám dávají záruku, takže
prosím pěkně vimažte nepravdivé informací co publikujete protože vy
porušujete zákon a předáme to pravnikovy

Co dodat klimatizaci nemám ani vyzkoušenou protože je v místnosti kde se zatím pozastavili práce kuli jiné práci a čekám jestli se domluvíme nebo ne…

Jak je vidět o faktuře nebo rozšířené záruce se ani tak moc nemluví jen o tom že budu platit dalších 2000kč ročně o které jsme mluvili už při instalaci … vlastním čerpadlo takže vím že takové věci k tomu patří a nikdy sem nikomu neřekl ani nenapsal že s tým nesouhlasím jen celou dobu chci doklad o tom že jsem zaplatil ne jen fakturu o tom že mám zaplatit a k tomu napsat že mám záruku 5 záruku s větičkou ( 5-let záruční doba je platná při dodržení každoročního servisu. ) to je vše co jsem chtěl ale jak je vidět je to problém …

Jeden den vám to slíbí že vám to pošlou do emailu ale nic se nestane jen další a další komunikace která vede k ničemu … co tedy dělat zákon na tohle také pamatuje a máte právo tak zvaně odstoupit od smlouvy za určitých podmínek o tom ale v další fázi jednaní .

 

Dotazy co mi píšete sem dávat nebudu jen odpovím na tu co mi chodí nejvíce .

Proč jim to hned nevrátím ?

Klimatizace se mi líbí a když bude fungovat proč si jí nenechat … Ale jestliže se nějak nedomluvíme tak jako každá věc co zakoupíte přes eshop tak spadá pod jiné pravidla než něco koupíte v kamenném obchodě .

Hodně mě překvapilo reakce na větu tak proč když si zjistil že to jsou cigoši si je nevyhodil ?

Tak v tomto případě se zastanu montérů, možná si někdo špatně vyložil moje shrnutí plácaní ( konverzace s mladým montérem ) pokecali jsme si a klidně bych i navázal přátelství nikdy bych nesoudil nikoho jen kuli národnosti ! vždy beru lidi podle chovaní … Již na začátku jsem psal že firma je rychlá montáž proběhla také rychle a kluci asi věděli co dělají nicméně nedostatky které tam jsou když by vyřešili firma bude dobra jen to chce dotahovat .

Takže na otázku bych asi odpověděl takto vyhazovat někoho podle toho jaký je národnosti je rasizmus ! a dokonce v čr trestním činem …

 

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář